Sunday, January 9, 2011

Birds - Një njësi Homeschooling Studimi


Kam pasur asnjë interes në zogjtë e vegjël deri në një mi tregoi një magjepsje për shpendët. Nëse unë nuk kam asnjë zemërim në lidhje me një subjekt, është e vështirë për mua për të mësuar. Kështu që kam gjetur një person që dashur zogj. Kam nënshkruar për një klasë natë që zgjati për tre netë me një udhëtim në terren në të shtunën e kaluar. Profesori tregoi slides dhe me kujdes shpjegoi shenjat e mbi secilin të shpendëve. Papritmas kuptova se çdo zog u hap sqep e saj të thatë dhe chirped një telefonatë të ndryshme të shpendëve. Unë u bë i habitur nëforma të ndryshme të beaks (në varësi të asaj të shpendëve ha) dhe formën e kthetrat e saj (në varësi të asaj të shpendëve përdor kthetrat e saj për të). Një botë e tërë e re ishte e hapur për mua, të gjitha për shkak të interesit të vogël tim.

Tani që unë kisha një zjarr për atë, kam vendosur se mënyra më e mirë për të mësuar se do të ishte në ngjyrë të çdo zog të saktë në një libër për t'u ngjyrosur (që shenjat janë se si të identifikoni zogj). Në mënyrë ideale, kam kërkuar vetëm zogjtë nga zona jonë lokale në këtë libër për t'u ngjyrosur. Në këtë mënyrë ne mund të ngjyrës secili si nepa atë. I pyetur profesori i shpendëve në qoftë se ai e dinte një gjë të tillë. Ai tha se do të shikojmë në të, dhe ai e quajti më prapa dy javë më vonë. Peshku Kombëtare tona dhe zyra Wildlife këtu në Washington ka një libër për t'u ngjyrosur për shpendët tonë lokale. Unë kam qenë i gatshëm për të filluar mësimin.

Çdo ditë kemi zgjedhur një zog për ngjyrë. Ne kemi përdorur lapsa me ngjyrë Prismacolor për shkak të qetë ngjyra e tyre, dhe ka shumë hije të çdo ngjyre. Unë me ngjyrë të vet librin tim për t'u ngjyrosur parë (një natë më parë), duke kërkuar në njëLibri zog identifikimit. Pastaj unë u tha atyre ngjyrat e saktë kam përdorur, dhe ata bënë një punë të bukur. Kam lexuar përshkrimin e çdo zogu që ata ishin të ngjyrosur, duke përfshirë edhe atë çdo zog ha dhe ngjyra e vezëve të saj. Kam gjetur stickers për një mi-vjeçar për të vënë në një pirg të shesheve të ndërtimit blu letër. I shkroi emrin e shpendëve nën gjemb, dhe unë laminuara karta me shirit paketim dhe vini një unazë me anë të tyre kështu që vajzën time të vogël mund të identifikojë zogjtë në lëvizje si.

Ne shkuam nëdyqan kafshë për të parë në zogj close up. Ne gjithashtu shkoi në katër ekspedita të ndryshme birding në zonën tonë, vende që profesori kishte marrë ne në këtë udhëtim fushë e shtunë. Deri tani ekspeditë të mirë birding në Spokane, zonën e Uashingtonit ishte Davenport Varrezat, një orë larg, në muzg. Kjo duket të jetë një vend të shenjtë të shpendëve. Fëmijët shikuar me dylbi e tyre dhe identifikohen shumë, shumë zogj. favorite tona ishin të strucit egër e rënë e borisë, të cilët ishin swiveling kokat e tyre dhe në kërkim të drejtë të bjerë mbi neme përbuzje jo, edhe fluturon larg!

Muzeu i Fëmijëve vendore kishte një klasë prej një ore zog. Fëmijët e pashë se si uji i mbështjellë nga puplat e shpendëve, si pupla mbivendosen, dhe si zogjtë hani. Ne sikur të kemi sqep të gjatë me piskatore për të marrë ushqim nga vendet e ngushta. Ne shikuar në lloje të ndryshme të çerdheve zog, dhe ne krahasim me vezët e shpendëve. Ne edhe pashë se si një zog bërë një fole nga një libër telefonik! Ne me kujdes ekzaminuar kthetrat e shpendëve, dhe ne pamë një shumëllojshmëri të gjerë të pupla.

Nap kohë kurrë nuk ishtetë njëjta për të dy bijtë e mi të vjetër të cilët do të lexojnë nga një dritare gjatë kohës e 3-vjeçar dhe një-vjeçar, janë duke marrë një sy gjumë. Ata do të dilnin në dhomën time, duke u thënë se si ata do të shihet një rreze deri afër, ose të një nuthatch për herë të parë. "Dhe! Mami Kjo gardalinë bukur vetëm u zhvillua në dritare tonë! A është i vdekur?" Mos u mërzit për të gjitha kohët e fëmijëve pa zogjtë, ndërsa ata ishin duke luajtur jashtë, ose kur ne ishim të makinës rreth në makinë.

Një garë me fëmijë është edhe të mësuarit për të fluturuar në tonëoborr para. Kam dërguar fëmijët, një nga një, vjedhje-si, për të shkuar deri afër atë. Se Robin përfundoi varur në oborrin e shtëpisë tonë që vere si ne mbikqyrje të rriten. Ne kemi bërë birdhouses, dhe një xhinxhimës kishte chicks në një prej tyre të vitit të ardhshëm. Ne kemi vënë në daljet zog, duke përfshirë një furnizues hummingbird, të drejtë deri të ardhshëm në dritare tonë, dhe ne pamë hummingbirds bukur. Sa herë që ne shkoi për një shëtitje, ne mund të dëgjojmë thirrjet e ndryshme të shpendëve dhe mund të identifikojë zogjtë në zonë, madje edhe kurnuk mund të shohin ato. Fëmijët e mi ishin në gjendje të identifikojnë 35 shpendëve të ndryshme të jetojnë gjatë këtyre dy muajve të verës. Kur ne shkuam në një udhëtim rrugë për vite Tennessee më vonë, e pamë shpendëve të ndryshme, si një kardinal të kuqe. Ishte kënaqësi shumë më shumë që ne kishim studiuar tashmë zogj.

Thanks To : +99% Buy Now Keyed Padlocks !!1 Where to buy Panasonic Home Theater !!1 Axiom Memory Cards Top Quality !!1 Kodak Scanners Clearance Sale




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links